Medlemmar

Välkommen att anmäla dig som ny medlem i delföreningen!

• Länkar markerade med ett hänglås är endast för medlemmar i delföreningen Barn som far illa (BSFI)

Inom delföreningen Barn som far illa välkomnar vi många yrkesgrupper att bli medlem i delföreningen. Enbart BLF medlemmar kan bli fullvärdig medlem i delföreningen Barn som far illa. Icke BLF medlemmar (radiologer, ögonläkare, sjuksköterskor, socionomer m.m.) kan bli adjungerande medlemmar.
    Det finns i dagsläget ingen medlemsavgift till delföreningen.

Efter att blanketten har skickats in kommer styrelsen på nästkommande möte kontrollera uppgifterna. Sedan far man ett mail med inloguppgifter till medlemsdelen på hemsidan.

Övriga uppgifter (valfria)

Jag accepterar att Delföreningen Barn som far illa behandlar mina personuppgifter. Delföreningen Barn som far illa ansvarar för behandlingen av uppgifter som lämnas i din ansökan. All behandling av personuppgifter sker utifrån bestämmelserna i den svenska integritetsskyddslagstiftningen och vi använder informationen för att tillvarata dina intressen i enlighet med delföreningens stadgar. När du godkänner så kan vi komma att höra av oss till dig även om du inte valt att bli medlem. Detta är för att vi vill kunna ge dig bästa möjliga service. Du har rätt att ta del av de uppgifter som vi registrerat om dig. Om du vill ta del av dessa uppgifter eller har andra frågor rörande vår behandling av personuppgifter kan du ta kontakt med vår sekreterare.

access_time 2020-03-18 09:22:17

event Kalender